دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

طراحی پوستر

تفاوتی نمی کند  طراحی بروشور یا طراحی پوستر؛ موضوع مهم و  اصلی ماجرا این است که شما بتوانید یک تناسب خوب بین موضوع، متن، تصاویر و لوگو برقرار کنید. هنگامی که به این تناسب برسید، به یک پوستر تبلیغاتی خوب دست یافته اید.

اولین و قطعی ترین و مهم ترین قسمتی که باید مطالعه وتحقیق  کنید، شناخت مخاطب و شناخت دقیق محصول است(محصول یا خدمات یا رویدادی خاص که می خواهید برای آن پوستر طراحی کنید.) سپس مرحله پرداختن به ظاهر است. رنگ، فونت و گرافیک. برای بررسی این که به چه صورتی کار را پیاده سازی کنید، شما به طور کامل باید بدانید که می خواهید چه عکس العملی از مخاطب دریافت کنید. می خواهید مخاطب را هیجان زده کنید؟ می خواهید به فکر فرو رود؟ یا می خواهید…

.رنگ پوستر تبلیغاتی باید در مخاطب ایجاد انرژی کند و وی را به هیجان آورد به طوری که ناخواسته جذب تصویر شود و به سمت آن کشیده شود به گونه ای که دنبال کننده آن به حسا ب آید.

رنگ پوستر تبلیغاتی یکی و شاید اصلی ترین وجه طراحی هستند. رنگ در مخاطب شما ایجاد انرژی می کند، موجب بروز یک رفتار خاص در او می شود و در صورت استفاده صحیح، می تواند چشمان او را خیره کند. با توجه به موضوع طراحی، رنگ ها می توانند کاملا جسور، نامحسوس و یا رومانتیک باشند.

در این جا، فستیوال موسیقی  یک پوستر تبلیغاتی بسیار ملایم و مهربان ارائه می کند که در آن از رنگ های بهاری استفاده شده است. با دیدن این پوستر مخاطب متوجه می شود یک کنسرت در فضای باز اجرا خواهد شد و این کنسرت بسیار زیبا می باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *